سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

ضمن تشکر از حضور شما دوست گرامی در وبلاگ تکتازبورس به اطلاع می رساند کلیه مطالب ارائه شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده می باشد، مسلما احتمال بروز خطای محاسباتی در تحلیل ها وجود دارد و امری اجتناب ناپذیراست. در همین راستا شایسته است قبل از هر گونه اقدام به خرید و یا فروش شخصا روند سهم؛ شرایط بنیادی و سایر عوامل دیگر را در نظر گرفته و با مسئولیت شخصی خود خرید کنید. در همین راستا تکتازبورس و کاربران محترم آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال کسب سود و یا زیان احتمالی سهامداران ندارند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

برنامه های "بمیلا" برای سال مالی جاری

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ق.ظ
در جهت پوشش ریسک تحمیل شده بر گروه توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، مجموعه نفت میلاد پارس راه اندازی شده است، این شرکت محصولات RPO تولید می کند و اولین تولید کننده روغن رابر با PCA زیر 3 درصد در ایران می باشد. این روغن در صنعت لاستیک و تایر مورد استفاده قرار می گیرد و در کشوهای اروپایی و آسیایی شرقی بازار فروش دارد.
محور اصلی فعالیت شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، در حوزه فلزات اساسی و فولاد می باشد، اما با توجه به رکود حاکم بر بازار این محصولات طی دو سال گذشته، فعالیت های خود را در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز گسترش داده و در همین راستا راه اندازی مجموعه تولیدی فرآورده های پتروشیمی نفت میلاد پارس را دربرنامه داشتیم.

در همین راستا مدیر عامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: در جهت پوشش ریسک تحمیل شده بر گروه توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد، مجموعه نفت میلاد پارس راه اندازی شده است، این شرکت محصولات RPO تولید می کند و اولین تولید کننده روغن رابر با PCA زیر 3 درصد در ایران می باشد. این روغن در صنعت لاستیک و تایر مورد استفاده قرار می گیرد و در کشوهای اروپایی و آسیایی شرقی بازار فروش دارد.

غلامرضا موذنی در ادامه افزود: این محصول مطابق با استانداردهای روز اروپا بوده و محصولی دوستدار محیط زیست می باشد به همین دلیل استقبال زیادی از آن شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز برای فروش و صادرات این محصول دو قرارداد منعقد شده و برخی کشورها آسیایی مثل چین، هند، کره و اندونزی از متقاضیان خرید این محصول هستند.

موذنی گفت: طی دو سال اخیر بازار فولاد و فلزات با تحریم های بین المللی و افت قیمت های جهانی مواجه بود اما برای سال جاری برآوردها خبر از رونق و گذر از رکود این بازار را می دهد و این امر موجب آن شده تا به صورت جدی طی سال مالی جاری فعالیت های اصلی شرکت را نیز در دستور کار قرار دهیم.

وی عنوان کرد: مجموعه نفت میلاد پارس محصولات دیگری نیز تولید می کند که بازار داخلی دارد. علاوه بر این خط تولید محصول CBFS نیز به تازگی افتتاح و به بهره برداری رسیده،CBFS خوراک صنایع دوره سازی می باشد.

این مقام مسئول در خصوص برنامه های "بمیلا" برای سال مالی جاری عنوان کرد: اقدامات و مذاکرات لازم با سازمان بورس در جهت انتقال نماد معاملاتی "بمیلا" به بازار اصلی فرابورس انجام شده و امیدواریم با اعلام موافقت سازمان این امر تا پایان سال 95 عملی شود. چرا که این موضوع برای گروه توسعه بازرگانی فولاد و آهن میلاد بسیار حائز اهمیت می باشد و قطعاً پیگیری های لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.

در پایان موذنی در رابطه با پیش بینی عملکرد سال مالی جاری این مجموعه توضیح داد: 3 ماهه پایانی سال 94 بهتر از 9 ماهه آن بود، اما هنوز هم نسبت به بودجه اعلام شده برای این سال انحراف وجود دارد که علت عمده این انحراف راه اندازی پروژه های جدید شرکت و رکود حاکم بر بازار فولاد و آهن است. اما برای سال مالی جاری با توجه به تمامی موارد ذکر شده قطعاً عملکرد بهتری رقم خواهد خورد و شاهد رشد سودآوری "بمیلا" خواهیم بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی