سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

ضمن تشکر از حضور شما دوست گرامی در وبلاگ تکتازبورس به اطلاع می رساند کلیه مطالب ارائه شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده می باشد، مسلما احتمال بروز خطای محاسباتی در تحلیل ها وجود دارد و امری اجتناب ناپذیراست. در همین راستا شایسته است قبل از هر گونه اقدام به خرید و یا فروش شخصا روند سهم؛ شرایط بنیادی و سایر عوامل دیگر را در نظر گرفته و با مسئولیت شخصی خود خرید کنید. در همین راستا تکتازبورس و کاربران محترم آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال کسب سود و یا زیان احتمالی سهامداران ندارند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

مجوز افزایش سرمایه سه شرکت

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۲ ب.ظ
سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۳ شرکت نیرومحرکه ، تهران دارو و البرز بالک را صادر کرد.
 

روند صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت های بورسی و فرابورسی طی روزهای اخیر تشدید شده و سازمان بورس بعد از اینکه در دو روز گذشته به ۴ شرکت مجوز داد، امروز هم علاوه بر سرمایه گذاری غدیر به ۳ شرکت دیگر چنین مجوزی را داد.

به این ترتیب، شرکت نیرومحرکه خواهد توانست از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش سرمایه ۱۴ درصدی (معادل ۱۲٫۷ میلیارد تومان) را عملیاتی کند تا به شرکتی ۱۰۲ میلیارد تومانی تبدیل شود و قادر به اصلاح ساختار مالی.

شرکت فرابورسی البرز بالک هم با هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش، مجوز افزایش سرمایه ۳ میلیارد تومانی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران را گرفت تا سرمایه آن با بیش از ۲۷٫۲۷ درصد رشد به ۱۴ میلیارد تومان برسد.

شرکت تهران دارو هم که از ۲۷ اسفند ۹۲ با قیمت ۵۰۰ تومانی هر سهم وارد بازار معاملات توافقی پایه فرابورس شده و تا ۲۴ شهریور دارای بازدهی خیره کننده ۵۳۳ درصدی بوده، شاهد موافقت سازمان بورس با درخواست افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شد.

به این ترتیب، سرمایه ۴ میلیارد تومانی “دتهران” از محل سود انباشته به ۱۲ میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع: بورس پرس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی