سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

ضمن تشکر از حضور شما دوست گرامی در وبلاگ تکتازبورس به اطلاع می رساند کلیه مطالب ارائه شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده می باشد، مسلما احتمال بروز خطای محاسباتی در تحلیل ها وجود دارد و امری اجتناب ناپذیراست. در همین راستا شایسته است قبل از هر گونه اقدام به خرید و یا فروش شخصا روند سهم؛ شرایط بنیادی و سایر عوامل دیگر را در نظر گرفته و با مسئولیت شخصی خود خرید کنید. در همین راستا تکتازبورس و کاربران محترم آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال کسب سود و یا زیان احتمالی سهامداران ندارند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

عرضه اولیه روز دوشنبه

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ
مدیریت بازار فرابورس از عرضه اولیه سهام شرکت مواد ویژه لیا در نماد "شلیا" طی روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش بورس نیوز، روز دوشنبه سهامدار عمده شرکت مواد ویژه لیا، قصد عرضه سهام زیر مجموعه خود به عموم را دارد. تعداد کل سهام این شرکت 80 میلیون و 820 هزار سهم می باشد که تعداد 12 میلیون و 123 هزار سهم معادل 15 درصد از کل سهام شرکت قابل عرضه بوده و از این مقدار سهم معامله گران آنلاین 6 میلیون می باشد.

بر اساس این گزارش، صندوق های سرمایه گذاری اعم از مشترک و قابل معامله، هیچ گونه سهمیه ای جهت خرید سهام این شرکت ندارند. مقتضی است آن دسته از صندوق های مذکور که دارای ایستگاه معاملاتی مجزا می باشند، نمی بایست از ایستگاه معاملاتی خود جهت ثبت سفارش خرید در نماد معاملاتی مذکور استفاده نمایند.

همچنین بر اساس اطلاعات و صورتهای مالی ارائه شده از طرف این شرکت روی سامانه کدال، پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 31 مرداد 95 مبلغ 272 ریال می باشد، همچنین این شرکت برای سال مالی گذشته نیز مبلغ 186 ریال سود به ازای هر سهم پیش بینی کرده که طی عملکرد 9 ماهه موفق به شناسایی 120 ریال سود شده است و هیئت مدیره شرکت مواد ویژه لیا برای سال مالی منتهی به 31 مرداد 94 در نظر دارد به ازای هر سهم مبلغ 100 ریال به عنوان سود نقدی جهت تقسیم بین سهامداران خود پیشنهاد نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی