سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

ضمن تشکر از حضور شما دوست گرامی در وبلاگ تکتازبورس به اطلاع می رساند کلیه مطالب ارائه شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده می باشد، مسلما احتمال بروز خطای محاسباتی در تحلیل ها وجود دارد و امری اجتناب ناپذیراست. در همین راستا شایسته است قبل از هر گونه اقدام به خرید و یا فروش شخصا روند سهم؛ شرایط بنیادی و سایر عوامل دیگر را در نظر گرفته و با مسئولیت شخصی خود خرید کنید. در همین راستا تکتازبورس و کاربران محترم آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال کسب سود و یا زیان احتمالی سهامداران ندارند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

۱۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

بیمه ما

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۴ ب.ظ

به کف کانال رسیده حد ضرر زیر 193 اگر زیر 193 بیاید حمایت بعدی 184 که خیلی مهم است

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۴
مدیرعامل پالایشگاه بندرعباس درباره تعدیل زیان ۲۰ ریالی هر سهم به سود ۱۷ ریالی توضیح کوتاهی داد تا نماد این شرکت بزرگ بورسی آماده بازگشایی شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۱
پایگاه تحلیلی المانیتور در گزارشی به علل غیبت سرمایه‌های خارجی در بورس ایران پرداخت.
به گزارش
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۹
مدیرعامل موسسه مالی کوثر درباره مزایده ۶۲ درصد سهام سه مالک گروه بهمن و احتمال فروش، توضیح کوتاهی داد و اعلام کرد بعد از نهایی شدن معامله، توضیحات مبسوطی خواهد داد.

عیسی رضایی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۵

تحلیل تکنیکال تکمبا

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ

ظاهرا تکمبا هم در انتهای موج 2 است با حد ضرر تثبیت زیر 78 میتوان وارد شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۳

تحلیل تکنیکال وپارس

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ب.ظ

قبلا در مورد وپارس صحبت کرده بودیم همانطور که در نمودار مشخص است سهم موج 1 صعودیش تمام شده است و الان در حال ساختن موج 2 است و در حال رسیدن به انتهای آن است محدوده مناسب برای ورود 116 است با حد ضرر تثبیت زیر 114

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۷

تحلیل تکنیکال شمواد

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ب.ظ

قبلا نمودار شمواد را تحلیل کرده بودیم و سیگنال خرید داده بودیم و به هدف 414 که گفته بودیم رسید و از آنجا شروع به اصلاح کرد الان به محدوده خوبی برای خرید نزدیک شده است ، خرید بین 342 تا 360 مناسب به نظر میرسد حد ضرر تثبیت زیر 335

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۲

شایعات و شنیده ها

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ

جلسه شورای عالی بورس

طی روز جاری شایعاتی مبنی بر برگزاری جلسه ای در سازمان بورس اوراق بهادار تهران به منظور تصمیم گیری در خصوص تمدید معافیت مالیاتی شرکت هایی که قصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را دارند مطرح شد، البته برخی از فعالان بازار در رابطه با این جلسه از اخباری در رابطه با انتخاب اعضای هیأت مدیره و اعضای شورای عالی بورس نیز خبر دادند.

در همین ارتباط مصطفی حقیقی مهمانداری، عضو شورای عالی بورس در گفتگو با خبرنگاربورس نیوز، این موضوع را تکذیب کرد و گفت: طی ساعاتی دیگر جلسه ای در سازمان بورس برگزار خواهد شد که طی این جلسه کمیسیون اقتصادی شورای عالی بورس به بررسی یک سری موارد فنی و کاری خواهند پرداخت.

وی تأکید کرد: طی این جلسه اعضای هیات مدیره سازمان و اعضای جدید شورای عالی مشخص نخواهند شد و این موضوع را قویاً تکذیب می کنم.

وی در رابطه با شایعاتی که در خصوص تمدید افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مطرح است نیز گفت: طی جلسه روز جاری به موضوعات دیگری پرداخته خواهد شد و فعلاً بحث تمدید افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در این جلسه مطرح نخواهد شد.

شرانل 

در مجمع شرانل ۱۱۰ تومان سود نقدی تقسیم شد

کچاد
جمعی از فعالان معدنی و سرمایه‌گذاران روسی در دیدار با مدیران بازرگانی خارجی و برنامه و بودجه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، راه‌های همکاری‌های مشترک را بررسی کردند.

دارو سازی اکسیر

داروسازی اکسیر در مجمع ۱۲۰۰ ریال سود نقدی تصویب کرد و رای به افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات و ۱۰۰ درصد از محل سود انباشته ( جمعا ۲۰۰درصد) داد.

ورنا

در بازار شنیده می شود بلوک ورنا درمحدوده۵۱۰۰ریال برای فروش آگهی خواهدشد

ونوین

بانک اقتصاد نوین برای سومین بار از عرضه بلوکی شرکت های آماده واگذاری منصرف شد که این بار مربوط به ۴۳.۲ درصد سهام شرکت تامین ماسه ریخته گری است.

پالایشی ها

مدیر امور مالی شرکت پالایش نفت شیراز عنوان کرد:تعدیل مثبت پالایشگاهی ها به دنبال تثبیت روند صعودی نفتقطعاً رشد قیمت جهانی نفت خصوصاً رشد نرخ فوب خلیج فارس بر نرخ فرآورده های شرکت های پالایشگاهی اثر مثبت خواهد داشت، چرا که فرآورده های اصلی پالایشگاه ها بر اساس فرمول متناسب با نرخ فوب خلیج فارس ارزیابی و با نرخ ارز اعلامی از طرف بانک مرکزی تسعیر می شود بنابراین با رشد قیمت نفت خام می توان انتظار رشد سودآوری شرکت های پالایشی را نیز داشت

 اخبار موثر بر بورس

شنیده هایی غیر موثق از جلسه مدیران سازمان و وزیر اقتصاد مبنی بر تمدید معافیت مالیاتی شرکت ها برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی تا اخر سال ۹۵ به گوش می رسد که در صورت تایید ، خبر خوبی حداقل در کوتاه مدت برای بهبود بازار سرمایه می باشد.

تجدید ارزیابی

گفته می شود در جلسه ای که امروز در حال برگزاری است تمدید معافیت مالیاتی شرکتهایی که تجدید ارزیابی میدهند مطرح است و به نظر میرسد خبر های خوبی از خروجی این جلسه به بازار مخابره شود

شبریز
شرکت پالایش نفت تبریز در مفروضات بودجه سال مالی منتهی به ۹۵٫۱۲٫۳۰ نرخ خرید نفت خام را حدود ۳۰ دلار در نظر گرفته در حالی که طی چند روز اخیر و از ابتدای سال جاری روند قیمتی این محصول با رشد قابل توجهی همراه شده و از مرز ۵۰ دلار نیز عبور کرد.
معاونت مالی و اقتصادی شرکت پالایش نفت تبریز در رابطه با این موضوع اظهار داشت: میانگین قیمتی نفت برنت به حدود ۵۰ دلار رشد کرده در حالی که نفت اوپک بین ۴۰ تا ۴۲ دلار در نوسان می باشد و برای پالایش نفت تبریز قیمت نفت اوپک مهم می باشد، اگرچه اختلاف بین آنچه در بودجه سال مالی جاری شرکت در نظر گرفته شده و قیمت فعلی نفت خام نزدیک به ۱۲ دلار می باشد، اما عوامل دیگری همچون نرخ تسعیر ارز و نرخ فرآورده های اصلی شرکت نیز در تغییر سود هر سهم شرکت اثر گذار می باشد.

سمگا

گروه هتل‌های «اشتایگن برگر» آلمان با تفاهم‌نامه‌ای با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، قراردادی ۱۰ ساله برای ساخت ۱۰ هتل ۵ ستاره در نقاط مختلف کشور امضا کردند


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۴

شایعات و شنیده ها

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۵

مرقام

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ب.ظ

حدود 269 تا 282 میتواند انتهای موج 2 باشد -حد ضرر زیر 260

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۲