سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

کانال تلگرام taktazbourse@یا http://telegram.me/taktazbourse

سیگنال خرید رایگان و تحلیل تکنیکال سهام

ضمن تشکر از حضور شما دوست گرامی در وبلاگ تکتازبورس به اطلاع می رساند کلیه مطالب ارائه شده در این وبلاگ نظرات شخصی نویسنده می باشد، مسلما احتمال بروز خطای محاسباتی در تحلیل ها وجود دارد و امری اجتناب ناپذیراست. در همین راستا شایسته است قبل از هر گونه اقدام به خرید و یا فروش شخصا روند سهم؛ شرایط بنیادی و سایر عوامل دیگر را در نظر گرفته و با مسئولیت شخصی خود خرید کنید. در همین راستا تکتازبورس و کاربران محترم آن هیچ گونه مسئولیتی در قبال کسب سود و یا زیان احتمالی سهامداران ندارند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
مدیرعامل ایران خودرو دیزل از انعقاد قراردادی ۱۵ ماهه با وزارت بهداشت برای تامین ۸۰۰ دستگاه آمبولانس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل به ایکو پرس گفت: در ادامه همکاری‌های فیمابین با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موفق به انعقاد قرارداد 800  دستگاه آمبولانس اسپرینتر 315  مرسدس بنز شدیم.

وی افزود: تجهیزات پیشرفته مورد نیاز کابین بیمار از شرکت‌های معتبر اروپایی تهیه و در آمبولانس‌های تولیدی در شرکت ایران خودرو دیزل نصب خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه زمانبندی 15 ماهه اجرا و تحویل این آمبولانس‌ها، خاطرنشان کرد: این محصولات از سرویس‌های شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت گواه در سراسر کشور برخوردار خواهند بود.

براساس این گزارش، این درحالی است که اخیرا" افزایش سرمایه 100درصدی ایران خودرو دیزل از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها با ارسال گزارش توجیهی به حسابرس وارد مرحله تازه ایی شد و با اظهار نظر برخی در مورد تحقق یا عدم تخقق این تامین مالی همراه بود.

طبق برنامه اعلام هیات مدیره "خاور" قرار است سرمایه این شرکت به شرط صدور مجوز سازمان بورس، از بیش از 498.9 به 1000 میلیارد تومان افزایش یابد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی